Technická podpora

trotec-servis

Zkušený tým techniků společnosti Megaflex, sro, zajišťuje instalace, záruční i pozáruční opravy, údržbu a modernizace laserových gravírovacích, řezacích zařízení a průmyslových laserů. Dlouholeté zkušenosti, školení u výrobce a vzájemné předávání zkušeností, jsou zárukou 100% kvality poskytovaných služeb.

Samozřejmou součástí našich služeb je:

  • technická podpora po telefonu nebo přes email
  • vzdálená správa laseru pomocí propojení počítačů přes internet
  • zahájení případných oprav do 24 hodin od nahlášení

trotec-servis

Servisní smlouva PREMIUM a PREMIUM 24

Uzavřením Servisní smlouvy PREMIUM si zajistíte pravidelnou kontrolu vašeho laserového systému a zajistíte si tak jeho 100% funkcionalitu. Současně snížíte i riziko poruchy, která by mohla znamenat zastavení výroby v ten nejméně vhodný okamžik. Servis PREMIUM vřele doporučujeme všem majitelům laserů. V případě poruchy garantujeme nástup na opravu do 48 hodin.

Roční předplatné je v rozpětí 5000 – 9000 Kč bez DPH za kalendářní rok (závisí na typu a vybavení laserového systému i na lokalitě vaší firmy). Servis PREMIUM poskytujeme i na Slovensku.

Servisní smlouvou Servis PREMIUM 24 si zajistíte zahájení servisního zásahu do 24 hodin od nahlášení na dispečink společnosti Megaflex. Roční předplatné je přibližně ve dvojnásobné výši standardní servisní smlouvy.

Servis PREMIUM zahrnuje:

  • pravidelný preventivní servis 1x ročně za paušální cenu
  • vyčištění běžně nepřístupných částí laseru a odsávání
  • kontrolu a případnou výměnu opotřebovaných součástek (ložiska, řemeny, optika)
  • přesné seřízení laseru
  • seřízení optiky
  • kontrolu a seřízení mechaniky
  • kontrolu výkonu laserového zdroje
  • nastavení kvality gravírování

A jako bonus:

  • celoroční záruka na funkci laseru
    (celoroční zárukou se rozumí, že pokud během roku bude potřebný jakýkoliv další zásah techniků, budete jej mít ZDARMA, hradit budete jen nezbytné náhradní díly)
  • ušetříte za výjezd technika k vám a celkové náklady se tak díky možnosti správně naplánovat servis sníží.
  • prevence je nejlepší ochrana před nežádoucími poruchami. A také je nejlevnější.

 Servis Premium si objednejte na e-mailu laser@megaflex.cz  

Technická podpora po telefonu

V případě potřeby – technická rada, dotaz na nastavení zařízení nebo závada (viz odstavec “Identifikace závady”) – můžete kontaktovat pracovníky technické podpory telefonicky na čísle +420 284 829 696. Kvalifikovaní laseroví odborníci vám pomohou s případnými dotazy nebo s odstraněním problémů. Pro komunikaci můžete také využít i emailovou adresu laser@megaflex.cz. Před tím, než nám budete volat, si poznamenejte:

  • typ laserového zařízení
  • sériové číslo
  • verzi ovládacího programu
  • číslo závady – pokud bylo zobrazeno v počítači
     

Identifikace závady

Laserová zařízení jsou vybavena systémem identifikace závady. Pokud dojde k neočekávanému zastavení zařízení, zařízení opticky i akusticky informuje o havarijním stavu. V případě laserů Trotec, systém vnitřní diagnostiky detekuje závadu a odešle informaci do počítače. Okno chybového hlášení se zobrazí v programu JobControl. V něm je uvedeno číslo chyby, stručný popis závady (anglicky) a rada pro další kroky. 

Správa laseru pomocí připojení přes vzdálenou plochu.

Kromě servisní linky Vám nabízíme diagnostiku poruch pomocí služby vzdálené údržby. Servisní technik se vzdáleně připojí k vašemu PC přes internet a může zkontrolovat stav vašeho laserového softwaru. Mnoho problémů lze vyřešit tímto způsobem během pár minut. Instrukce pro vzdálenou správu:

  1. stáhněte si bezplatný software pro vzdálenou správu
    Megaflex vzdálená pomoc - TeamViewer
  2. ponechte název aplikace tak, jak ji stáhnete
  3. nainstalujte nebo spusťte program
  4. naši technici ve své části aplikace uvidí Váš počítač a požádají Vás o povolení se k němu připojit
  5. po celou dobu připojení můžete sledovat činnost techniků na Vašem PC

Náhradní díly

Držíme trvalé skladové zásoby nejdůležitějších náhradních dílů pro lasery. To zaručuje krátké dodací lhůty, takže můžeme, v případě potřeby, pohotově reagovat. Výjimkou jsou náhradní laserové zdroje, které z důvodu záruky objednáváme teprve v případě potřeby. Přesto je jejich dodací lhůta velice krátká.

Zapůjčení náhradního systému

Pokud je závada natolik závažná, že naši technici ji nejsou schopni odstranit v obvyklé lhůtě, můžeme do doby odstranění závady zapůjčit kompletní náhradní systém, abyste mohli i nadále pracovat.